Monday, 14 January 2013

Dia Nur Anis Syafiqah :)

Haallooo readers :) hmmm harini ak bangun seawal 7 pagi . Hahaa awal la tu bagi ak klo kt rumah . Then , kluar rumah setel kan hal yg spatotnye. Pergi klinik buat medical check up, g pejabat MARA, bank & lain-II . Balik rumah lebih kurang jam 4 petangg . Penat sgt-II . Tiba-II, hati teringatkan Kem PLKN Batu Jong . Rindu kt kawan-II satu dorm kt sane DORM D . Rindu Anis, Irah, Bella, Fathin, Umi, Aimie, Ainul , Mira & Yuvi :) Rinduu gengg ak kt sane . Hmmm . kalau ak kt sane skrg ni, msti ak tgh menggilaa dgn diorg . Tappiii nk buat mcm mane , jodoh tk pnjg . Ermmm . Aniiissss , ak betol-II rindu kt kau. Tktau nape , tp org yg pling ak ingt skrg ialah NUR ANIS SYAFIQAH BINTI MOHAMED . ak rase bersalah sgt-II kt Anis sbb ak pergi mcm tuu je. Ak tinggal dia mcm tuu jee . Ak langsungg tk sngka yg ak akn tinggalkn kem tu & kawan-kawan kt sane terutama Anis . Haihh agak-II semalam Anis tido dgn sape ye ? Biase dia tido sebelah  ak, & tiap-II mlm ktaorg psti rapat-II kan katill . Aniss, ak mintak maaf sgt-II sbb tergesa-gesa pergii . Ak betul-II terpakse :( Klau boleh ak nk habiskan latihan kt kem plkn tu bersama kau & kwn-II yg lain , tp ak terpkse . PLKN best sgt-II bagi ak. Memangg best . tp ak tk sempat nk tamatkn sampai habis . Ak nak bagitau semua org yg PLKN bukanlah seteruk yg disangka. Walaupun pada mulanya ak sndiri pun rase homesick, tp bila dh biase ak rase tk nak balik lagi . Sbb mse tu ak dh ade kawan-II yg gilaa yg boleh buat ak turut gelaakk smpai sakit perut . Hahhaaa . Ak dh ade Anis Syafiqah yg menjadi teman berbicara . Anis selalu je byak ceritaa , psl kawan-II dia , kawan lelaki & jugak perempuan . Dan ak pulak lebih selesa byak mendengar . Anis nmpak bijak , dia tahu byak benda yg ak tktau . Hahaa mgkin ak kurangg berkembangg kot . Hahaaa . Anis lain dari yg lain. First time ak berkawan, masuk je hari kedua kenal, ak dh berAku & berMungg dgn Anis. Hahaaa memang special kn. Pelik sgt ak rase. Mgkin sbb Anis yg lebih suka berbahasa bgitu. Ak follow je.


Baru je dua tiga hari berkawan, tpi ak dh simpan gmbr Anis ni dlm buku notaku yg cute tuu. Gmbr ni ak amik dri Anis sndiri. Pelik, baru je berkawan tp ak dh dpt gmbr dia. Mcm tahu-II je yg ak akn pergi awal-II lagi. Dah ade gmbr untuk dibuat kenangan walaupun mse tu lmbt lagii nk berpisahh . Hahaa jadi tk kesah lh klau ak simpan foto ni pun sbb ktaorg dh pun berpisah . Gmbr ni ak akn simpan smpailah ak jmpe Anis balik suatu hari nnti . ak dh janji tau nk jage gmbr ni elok-II & takkan hilanggkan nye :) ANIS, ak rinduu mungg sokmoo-sokmooo okayy . Jangeeyyy lupo aku XD byeeeee kawaaaannn :D